Promocja Goniąc cienie (09-15 Czerwiec 2014)



SGiA - Strefa Grafiki i Animacji, który wspiera akcję promowania polskich autorów i pomaga w ich realizacji zaprasza na promocję książki Marty Bilewicz "Goniąc cienie".


Autorka: Marta Bilewicz
Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
Data wydania: 2014
ISBN: 9788378054504
Liczba stron: 326
Kategoria: literatura współczesna/sensacja
Język: polski
Typ: papier


O autorce słów kilka


"Urodziłam się w Warszawie, w maju 1975 roku. Mama – rdzenna

Warszawianka. Tata – Gdańszczanin – wiele lat temu przeprowadził się z Gdańska do Warszawy. Po latach również ja wyemigrowałam ze stolicy i w 2002 roku wylądowałam w Gdańsku.

Piszę od dziecka, wszystko: pamiętniki, kroniki, opowiadania, wiersze, artykuły, felietony i w końcu książki. Pierwszą książkę zaczęłam pisać mając piętnaście lat, do szuflady, tylko dla siebie. Od tamtej pory minęło wiele lat i obecnie mam ukończonych kilka powieści, z których pierwsza pt.:"Tajemnica skarabeusza" ukazała się w grudniu 2000 roku nakładem wydawnictwa Książka i Wiedza. Jest ona spełnieniem jednego z moich marzeń i jednocześnie moim małym, osobistym sukcesem, ponieważ przetarła mi szlaki i dała nadzieję na spełnianie kolejnych autorskich marzeń. Nie jest to zbyt udany debiut, w wielu miejscach i pod wieloma względami niedopracowany i niedoskonały. Niestety pozwoliłam wtedy tamtejszej redakcji na mocne zmiany tekstu, inny tytuł, inne zakończenie, inne wszystko, ale jakiś początek musiał być

W lipcu 2011 roku podpisałam umowę na kolejną powieść pt.: "Zdążyć przed świtem" i książka ukazała się na rynku wydawniczym w styczniu 2012. Mam sentyment do tej książki, ponieważ poświęciłam jej w sumie osiem lat, było to zbieranie i robienie notatek, sporządzanie planów, zmiany, etc.

W kwietniu 2014 roku wydałam kolejną powieść, nakładem Warszawskiej Firmy Wydawniczej, pt.: "Goniąc cienie".

Kolejne dwie powieści czekają już na swoje pięć minut, a najnowsza właśnie się pisze.

Prywatnie mieszkam z mężem i córką w Gdańsku, w małym domku z ogrodem. I choć nie jest to mój - kiedyś wymarzony dom na plaży - daje mi on szczęście. Tutaj właśnie, w zaciszu drzew, zieleni i kwiatów, przy trelach ptaków i wieczornym cykaniu świerszczy, mieszkam, żyję i piszę."
- Marta Bilewicz.

Więcej o autorce przeczytacie na oficjalnej stronie facebook:
https://www.facebook.com/Bilewicz.Marta


O książce słów parę - Goniąc cienie


"Lucas Scarlett prowadzi agencję detektywistyczną w Chicago. W trakcie śledztwa, w jednej z akcji, poznaje tajemniczą Chelsea, która udziela schronienia jemu i jego rannemu przyjacielowi. Na pierwszy rzut oka dziewczyna wydaje się być zwyczajna i niegroźna. Jednak w miarę odkrywania tajemnic wokół niej, Lucas nie jest już niczego pewny. Kiedy nagle zagląda w lufę pistoletu dzierżonego w jej dłoni, jest już pewien, że Chelsea nie jest zwyczajną dziewczyną. Czy to ona postrzeliła jego przyjaciela? Kto telefonuje do niej po nocach? Akcja książki w zaskakujący sposób przenosi się z Chicago i małego miasteczka Crystal City, aż do Meksyku. Brawurowa ucieczka plażą na wybrzeże oraz motorówką przed uzbrojonymi zabójcami, rzuca naszych bohaterów na jakąś – bliżej nieokreśloną – wyspę. Kim tak naprawdę jest Chelsea? Jaka jest jej rola we wszystkim, co właśnie spotkało Luke’a? Czy uda im się rozwiązać wszystkie tajemnice? Czy będzie stać ich oboje na szczerość? Na te i inne pytania odpowie dynamiczna akcja powieści “Goniąc cienie”."


Więcej o książce na oficjalnej stronie facebook:
https://www.facebook.com/Bilewicz.Marta


Czat wydarzenia organizowane na portalu społecznościowym facebook





Zobacz również


Oficjalna strona:
https://www.facebook.com/Bilewicz.Marta

Więcej informacji na oficjalnej stronie akcji na Facebook'u:
https://www.facebook.com/PNGiSAM

SGiA - Strefa Grafiki i Animacji na Facebook:
https://www.facebook.com/MarcinJakubczak.Portfolio


Akcja organizowana przez "Polacy nie gęsi i swoich autorów mają.". Grafika na promocję wykonana przez SGiA - Strefa Grafiki i Animacji.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Translate